FOSSIL EGG LIVE EVENT 🦖🥚 ft. YouTuber reactions! 🎙️ WORLD RECORD in Adopt Me! on Roblox

  Приказа 515,486

PlayAdoptMe

Пре месец

Did you miss the live in-game event on Fossil Isle? Don't worry, we've got you covered - check out EXACTLY what happened in game, featuring some of your favorite RStoolssrs! ⛵️ 🎙️ We celebrate 1.7M Active Players when the Fossil Egg update launched! 📈
RStoolssrs included in this video as part of the Adopt Me! Influencer Program:
AnielicA
Chyna Gaming
iamSanna
KraoESP
Krystin Plays
Sopo Squad Gaming
Adopt Me! on Roblox
Play now: go.playadopt.me/
For more news, memes, and info about the updates, follow us on:
Twitter: PlayAdoptMe
Instagram: playadoptme
TikTok: www.tiktok.com/@playadoptme
Discord: discord.gg/adoptme

Коментара
Tasin Ali
Tasin Ali Пре дан
I love the part when they gave sanna i am a huge fan of sanna
Danica Prelevic
Danica Prelevic Пре 3 дана
Me
melissa lampton
melissa lampton Пре 4 дана
When I see the Aussie eggs I cry BRING BACK AUSSIE EGGS I MISS THEM😭😭😭
Sunset Bow
Sunset Bow Пре 4 дана
Hi everyone I have a idea of something u can add to adopt me u could add a miniature sized gum ball machine for ur house with all the old eggs and the fossil egg because I wanna open all the other eggs still! Have a good day everyone bye!
Faris naqiuddin
Faris naqiuddin Пре 4 дана
Bye fossil island :(
ele la loki UwU
ele la loki UwU Пре 5 дана
I don't see the event :(
Cupcake_queen167
Cupcake_queen167 Пре 5 дана
I was filming for yt of the countdown and buying an egg but I sadly lost the countdown footge I was happy when I remeber I had screenshots but number one someone jump in front of the countdown.
KrystalPlayz
KrystalPlayz Пре 5 дана
I hatched a T-Rex on my first egg... Thank you Adopt Me!
Vale Gamer
Vale Gamer Пре 5 дана
adopt me if you are reading this comment I want to tell you that a boy named weirdurk cheated me my polar bear my flame my arctic fox my bee my rabbit my ghost saber tooth my reindeer my broken egg and my fossil egg please help me 😭 I can't stop crying my account is Vale161604
Humphrey Happy
Humphrey Happy Пре 7 дана
1:28 Thats Crazy Talk
FiFi YT
FiFi YT Пре 8 дана
Hello can u pls make an ant i realy want to see how it can be plsss🐜
Thiha Thu
Thiha Thu Пре 8 дана
Comment If You Miss The Aussie Eggs
Jose Miguel Mandap
Jose Miguel Mandap Пре 9 дана
I like how they used sanna
Siara Siddiqui
Siara Siddiqui Пре 10 дана
This is like the best update ever on adopt me Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Wolfer62
Wolfer62 Пре 12 дана
I was At vacation on the event so i never got to see it
sonica sonica
sonica sonica Пре 12 дана
O m g love Is a dop me a play Is love a uwu
Аниме Love
Аниме Love Пре 13 дана
Dp: F R N 🦒... :(
Brigitte Noname
Brigitte Noname Пре 13 дана
Does henry has ****** cus he don't have hair anymore
BerryVibz_.
BerryVibz_. Пре 13 дана
I'm sad I wasn't able to see the fossil egg when it came after the last second:( bc it's late at Phillipines
Iulia Wharton
Iulia Wharton Пре 2 дана
I missed it because roblox was literally broken lol
Not Isaac
Not Isaac Пре 12 дана
@Sugary puff Da Potato sAME
Sugary puff Da Potato
Sugary puff Da Potato Пре 13 дана
Me to I live in Malaysia
Sarah Dsouza
Sarah Dsouza Пре 13 дана
Why are they still waving 😂😂😂😂😂😂😂😂
Idk What we doing here
Idk What we doing here Пре 13 дана
A guy named 17kxMICRO said I was adopted and told ppl he would give them pets to say I was adopted. Please ban them. He is telling ppl they are poor and they are adopted. Please ban him
Monique Klampert
Monique Klampert Пре 14 дана
🤐🤐😱 Hi Ok ? 😳😳🥺🤗 Hi I’m o
Nathan Pasillas
Nathan Pasillas Пре 15 дана
I was shaking so hard and I got a T-rex
Mohameed
Mohameed Пре 15 дана
‏كيف تجيب حيوان اليف
Alice Kingston
Alice Kingston Пре 15 дана
I love the fossil egg update :D
Ghosty 0707
Ghosty 0707 Пре 15 дана
THAT WAS SICK
RedBull Dion
RedBull Dion Пре 15 дана
I finished the quest how I do get it? I didn't get it And idk how to get and idk how to get and idk how to get and idk how to get and idk how to get and idk how to get and idk how to get and idk how to get and idk how to get and idk how to get and idk how to get and idk how to get and idk how
MyBaconUsersThis
MyBaconUsersThis Пре 15 дана
I missed the live event :C
Melanie e Lorenzo
Melanie e Lorenzo Пре 16 дана
hello adimin so i changed my cell phone and my account was reaching the golden egg more with this new exchange system as i will do i don't want to be banned because adopt me is my favorite game so i will be banned please my b new nick: Manuimageplay2 please my other nick of the golden egg: Manuimagemplay help me please
Godzilla 2014
Godzilla 2014 Пре 16 дана
My favorite fossil egg pet was the ... TREX
Mariah Lopez
Mariah Lopez Пре 16 дана
Can I pls tell you some ideas I have for adopt me eggs pls some of my ideas are an insect egg or bug egg and the egg could look a butterfly cocoon and another egg idea could be a sea pets and the egg could have fish scales with fins on the sides maybe pls think abt it
Katniss Yutzil Mata Chávez
Katniss Yutzil Mata Chávez Пре 17 дана
¿jfnl
Isabella Sanchez
Isabella Sanchez Пре 17 дана
anielica01 OMG soy mega fannnnnnn te amo aniiiiii te amo kraooo
Leonychip
Leonychip Пре 17 дана
KraoESP my favorite youtuber :D
Tuang Khan Dal
Tuang Khan Dal Пре 17 дана
Omg WoW
saad Alsanaty
saad Alsanaty Пре 17 дана
Adopt me is the best game ever and in always play it every day pls adopt me pls give me a pet for free pls pls pls pls pls pls pls pls I got banned pls can I have some free pets can I please have legendary pets please I got banned😭😭😢😢 I want to friend you my username is lillyleahase
Nikolas Brian Wijaya Sihotang
Nikolas Brian Wijaya Sihotang Пре 18 дана
3.00 a.m.
The Visitor
The Visitor Пре 19 дана
I was in mad city watching the season 7 but adopt me broke the data servers so nobody could watch the season 7 lol
Sevebddd Helxds
Sevebddd Helxds Пре 19 дана
The Server of roblox has break down
_SomeoneFunny _
_SomeoneFunny _ Пре 20 дана
my dear developers, the update is very cool, I even tried to ride a literal mouse and that's the catch from me they took it away, I go into the game, I played a little in the taver, I go into the game and I don't have this bat ... I ask you to return it to me🙏
Awrin Nisstany
Awrin Nisstany Пре 20 дана
I love the fossil egg's but i also miss the aussi egg's
BlueberryPlayzYT
BlueberryPlayzYT Пре 21 дан
:(
David LaFlore
David LaFlore Пре 22 дана
I see some of my favorite RStoolssrs in there. But there’s nothing better than adopt me.
Jessica Tristan
Jessica Tristan Пре 22 дана
Me noticing you made a new sloth ............. I NEEED ITTTT NOWWWWWWW (I love sloths and I already got the other won) :W
anakakia
anakakia Пре 22 дана
adopt me please help me, i got taken away my neon cow for a neon fly ride bee and a normal cow, i didn’t even accept it and it just got accepted randomly, i never wanted that and i asked to please get it back and he left the game, his username is charzardcharlie12 and the update only came out after it happened!
Chris Daniel Ildefonso
Chris Daniel Ildefonso Пре 22 дана
I wish im there becuase i dont have internet im so sad=(
KristyAna Linder
KristyAna Linder Пре 23 дана
I was jumping up and down I was so happy for the update
Vivian Choi
Vivian Choi Пре 23 дана
I was wondering if adopt me is going to do that to every single eggs.... That was be amazing!!!
Maria Jose
Maria Jose Пре 23 дана
u recorded kraoesp :D
Alejandrine Obreque
Alejandrine Obreque Пре 25 дана
XD
Vitória Farias Machado de Oliveira
Vitória Farias Machado de Oliveira Пре 25 дана
i love adopt me is my first halloween update i loved everything principallyto the bats and carriage
Princess Custodio
Princess Custodio Пре 25 дана
Can u face reveal please
Angelica Prado
Angelica Prado Пре 25 дана
You can't stop now with me with the fosil eggs i WANT Aussie eggs plzzzzzzzzzzzzz
LadyFerax
LadyFerax Пре 26 дана
nick juhgameplay2950 is a scammer girl, she pretends to be a type of hacker and that duplicates pets but it is not, so much so that it is written in her description that she duplicates pet for people to be interested, look at the date of this message, maybe she has changed the description
miemie yako
miemie yako Пре 26 дана
No body
X D
X D Пре 26 дана
pls adopt me free pets
Eshetu Manchilot
Eshetu Manchilot Пре 26 дана
i did not see it srry
Jason Avitia
Jason Avitia Пре 27 дана
que padre
SUKMA AOG JOMBANG
SUKMA AOG JOMBANG Пре 27 дана
plss I WANT A ZIBRA AND A SNAKE!!
im a god pro urban
im a god pro urban Пре 27 дана
t-rex its my dream pet
Amazing Cooking Styles
Amazing Cooking Styles Пре 28 дана
Hi sir why are you not supporting me?
Erin Kiernan
Erin Kiernan Пре 28 дана
Can you update Adopt me and you can trade bucks? Pleeeeeeeeeease?!
Christopher Bruno
Christopher Bruno Пре 29 дана
Yes
Christopher Bruno
Christopher Bruno Пре 29 дана
All so noob
estrella rodrigues
estrella rodrigues Пре 29 дана
Australian eggs and others from long ago could return
Miraculous episode reaction funny
Miraculous episode reaction funny Пре 29 дана
yes thank you adopt me we love adopt me its my fav gamr in roblox
giraffe crafts
giraffe crafts Пре месец
I watched the live event, but not dress your pet live event (I was in my own private server)
The beanie boo toy show
The beanie boo toy show Пре месец
Fossil eggggggggggg
Lia QwQ
Lia QwQ Пре месец
1:28 Caraa Mortadelaaaa
Ayaat Sahalam
Ayaat Sahalam Пре месец
Thank you for making this amazing game ❤️❤️❤️❤️
Dylan Fulcher
Dylan Fulcher Пре месец
Adopt me can add me I want my dream pet user dylira13 dp neon shadow
Moon light Wolfs
Moon light Wolfs Пре месец
I am a RStoolss to but I Am not that famous I still love adopt me it’s not about being famous it’s about love and happynees you spreed am I right
ツ L̷Y̷C̷A̷N̷ ツ
ツ L̷Y̷C̷A̷N̷ ツ Пре месец
nu c porque me da ganas de llorar cuando aparece krao xd
Doramion Comunica :v
Doramion Comunica :v Пре месец
VENGO POR KRAOOOOO VIVA LA MORTADELAAAAAAAA
Katie Playz Roblox
Katie Playz Roblox Пре месец
It’s such a happy moment for me seeing the youtubers reactions!!!!
Saundra Powell
Saundra Powell Пре месец
Hi adopt me I love your game alot
RainbowBismuth
RainbowBismuth Пре месец
This RStoolss man
RainbowBismuth
RainbowBismuth Пре месец
I love your game I know your so nice created 😍
RainbowBismuth
RainbowBismuth Пре месец
He did mean thing with RStoolss girls
RainbowBismuth
RainbowBismuth Пре месец
I love your game
SoyAlan 78
SoyAlan 78 Пре месец
Nunca imaginé ver a kraoESP I never imagined seeing kraoESP
Andrea Khairallah
Andrea Khairallah Пре 11 дана
Yo tampoco OMGGG
Pro 123 Pro
Pro 123 Pro Пре 18 дана
Ni yo
WAIMY YT 2
WAIMY YT 2 Пре 25 дана
Tampoco yo
ghazal ahmed
ghazal ahmed Пре месец
can you please work for royle high
Dark_Wolf
Dark_Wolf Пре месец
Who else need the dream Pet let me know
eltipicotipo
eltipicotipo Пре месец
Hola solo vine a ver la reaccion de krao xd
hi_gaveme YOUsuff
hi_gaveme YOUsuff Пре месец
what the IM LATE TO GO ADOPT ME LIVE EVENT :(((((((((((((((((((((((
Zhanelia Saparzhan
Zhanelia Saparzhan Пре месец
Ooooo I love adopt me❤️❤️❤️❤️❤️😍😍❤️❤️
Martín Moya
Martín Moya Пре месец
Omg
Clxudx_Skyzz
Clxudx_Skyzz Пре месец
This actually was the 1st type of event I had ever been at, I loved it
Siara Siddiqui
Siara Siddiqui Пре 10 дана
Same
gamerkitten
gamerkitten Пре 15 дана
Same with me
Sonic Hero’s10
Sonic Hero’s10 Пре месец
Koneko also recorded that moment and he pretty popular idk why he not here
Monica Polizio
Monica Polizio Пре месец
My compte roblox is monininininica91
Roy Deacon
Roy Deacon Пре месец
will you do haloween update
Roy Deacon
Roy Deacon Пре месец
i was so happy when it hapend im happy every one els is to
FINNA WALSH
FINNA WALSH Пре месец
Hi adopt me I couldn't comment on your tiktok so I wanted to tell you I followed and my username is Covergirl978
KAWAIPOPPI IRENSUKI
KAWAIPOPPI IRENSUKI Пре месец
Oo the vest
Айша бибі Батталина
Айша бибі Батталина Пре месец
Omg tanck HALOWEEEN BOOOO
Наталья Давыдова
Наталья Давыдова Пре месец
Please shadow dragon ник:Happy2010o
Maricar Viernes
Maricar Viernes Пре месец
I didn't notice that Iamsanna saw that 🤣 also Bert is a liar
Listya Nindita
Listya Nindita Пре месец
*sloht
Listya Nindita
Listya Nindita Пре месец
Plss dodo i want hacthing dodo but i got slot
haya khaled
haya khaled Пре месец
hi adopt me i want to confirm that my adopt me is not working can you help me My user is dog_haya
👀 12 Things You DIDN'T KNOW about Adopt Me! on Roblox 🙊
05:47
JOVAN PERISIC - LJUBAVI MOJA (OFFICIAL VIDEO 2020)
3:42
Jovan Perisic
Приказа 499 хиљ.
Zvezde Granda - Cela emisija 42 - ZG 2020/21 - 14.11.2020.
3:5:34
Rouzi ft. Yung Bude - Sayonara
2:53
Bassivity Digital
Приказа 123 хиљ.
REALISTIC ADOPT ME IN REAL LIFE! Real Life ADOPT ME! Roblox IRL
14:10
MeganPlays Roblox
Приказа 362 хиљ.
I Traded The Top 10 Rarest Pets In Adopt Me! (Adopt Me Roblox)
16:30
MeganPlays Roblox
Приказа 1,6 мил
Behind The Scenes Of The Adopt Me Update!! Fossil Egg Reaction Vlog!
07:17
JOVAN PERISIC - LJUBAVI MOJA (OFFICIAL VIDEO 2020)
3:42
Jovan Perisic
Приказа 499 хиљ.
Zvezde Granda - Cela emisija 42 - ZG 2020/21 - 14.11.2020.
3:5:34
Rouzi ft. Yung Bude - Sayonara
2:53
Bassivity Digital
Приказа 123 хиљ.
Good Game BS FAMILY igra PARKOUR!! | Brawl Stars
14:19
🔴$EU ENCORE CUP SUBAJTE SE !!! ⚡ SAC: CYTINUL⚡🔴
3:59:02
when you roast your twitch chat back
11:52
Tobias Fate
Приказа 249 хиљ.
DO NOT PLAY THIS ROBLOX GAME...
9:37
Flamingo
Приказа 837 хиљ.
The Biggest Outplay Ever in 3D Among Us!
10:06
MrBeast Gaming
Приказа 6 мил