Коментара
IIMarissaII
IIMarissaII Пре 9 сати
Also please hurry up and get that ocean egg update :/
IIMarissaII
IIMarissaII Пре 9 сати
Can adopt me get weather and storms nice hair cut
Ксения Майорова
Ксения Майорова Пре 9 сати
Я русская
Mohamed Ben Jelloun Abdeselam
Mohamed Ben Jelloun Abdeselam Пре 10 сати
creators of adopt you are the best and my favorite game is adopt me and I scammed one and I want you to recover the account since it is my favorite game and since I have many things to faborrr porfaborrrr that is my famous game and really if you return it I will never stay again, please, my roblox username is blackmean07, please.
KaylaTheMeerkatPlays
KaylaTheMeerkatPlays Пре 10 сати
Yes!!!!! New pet wear sounds awesome I am so excited to see them!
patchawalai nuallaong
patchawalai nuallaong Пре 10 сати
noone gonna talk about someone name pls pet Im poor lol
Asseal Waeil
Asseal Waeil Пре 10 сати
Hi cool hair cut Jesse can you add to adopt me spongbob pets
WAFFLES UwU
WAFFLES UwU Пре 10 сати
I Will Miss This Day 🤧👏
Imogen Roper
Imogen Roper Пре 10 сати
Omgggg lavender I wish I had lavender
sereen plays
sereen plays Пре 10 сати
Dear Jesse I have been struggling and i can't join adopt me Probably i have to re join 6 times and it made me Worried if i got banned from adopt Username : sereenplays32 I hope u guys see this and reply
Cokica 11
Cokica 11 Пре 10 сати
Can u pleaseeeeeee plaseeeeeeee restore Megan’s log in :(
Angelina Cans
Angelina Cans Пре 10 сати
Update a ocean eggs it's true or not?
LEAF!
LEAF! Пре 10 сати
We should ban brook heaven cause its going to go overu guys
Lukáš Ivaniš
Lukáš Ivaniš Пре 10 сати
Wow
LEAF!
LEAF! Пре 10 сати
I knew all of them 😀
Ellie Thompson
Ellie Thompson Пре 10 сати
i got hacked on about me and lost so of my pet can you help if you can
Kragen Parker
Kragen Parker Пре 10 сати
Literally all I play usually bloxburg and adopt me.
Robloop
Robloop Пре 10 сати
I wish the Fossle island stayed for a bit longer so i could get all the toys :/
Tasnima Begum
Tasnima Begum Пре 10 сати
who has a glyptodon I'm trading a dragon for 4 glyptodons
Sunflower Girl
Sunflower Girl Пре 10 сати
Hi Jesse hope u see this I would really love if u added in hampster s to the game Ik a bit weired but my hampster sadly passed 2 weeks ago and 8 would love to name one after her bye bye jesse
122x400
122x400 Пре 10 сати
i miss this update so much :(
LEAF!
LEAF! Пре 10 сати
Hi when is the ocean egg update???
muhammad amir
muhammad amir Пре 10 сати
Plsss build quest on adopt me plssss 👇 Like like
Kyle Benedict Faustino
Kyle Benedict Faustino Пре 10 сати
Jess’s new haircut tho👀 slay
Mary Ann Palmones
Mary Ann Palmones Пре 10 сати
Pls add make your own adopt me pets plssssss i can make obama pet or pet foods
다미 DAM
다미 DAM Пре 10 сати
My item's gone. Please fix the bug.
다미 DAM
다미 DAM Пре 10 сати
There's a bug. I'm a bug, so... I'm sorry I called you. I'm so upset.
Khalid plays
Khalid plays Пре 10 сати
I am sorry adopt me but I Quit adopt me
Jhonyjr Merciales
Jhonyjr Merciales Пре 10 сати
Ocean eggs OwO
the trex TV
the trex TV Пре 10 сати
When is the update coming.?^^
Blnk Lisa
Blnk Lisa Пре 10 сати
She insulted me innocently. Username Emirjjhi
ᴅʀᴇᴀᴍʏ
ᴅʀᴇᴀᴍʏ Пре 10 сати
Give me legendary pet pls nickname:noobsxxxkenanxxxpro
Aisha Hakil
Aisha Hakil Пре 11 сати
Adopt me is amazing I've been playing adopt me till the Easter update 2018 I just love your game its amazing
Laura Triana
Laura Triana Пре 11 сати
hello adopt me :D! I hope you guys are good, I have a really bad problem :C my friend cant play adopt me Idk why, he are not scammer, he just like to play with me and other friends, hes user is elluzzo_12 I hope you guys can do something about it :< and thx have a great day!
Novisya Diniari
Novisya Diniari Пре 11 сати
Pls playadoptme update oceon egg🙏👍
paul davey
paul davey Пре 11 сати
I remember adopt me when I first played it about four years ago :O no pets just roleplaying with friends :D RENTING houses NO neighbourhood and NO pets or anything to do with pets. It is so weird to look back at that xD and now when you look at it over 20 BILLION visits and most played game and every update over 1 MILLION people play adopt me :OOOOO
Momedplays
Momedplays Пре 11 сати
Jesse I Like Ya Cut G
Star Bright
Star Bright Пре 11 сати
Nice haircut Jesse! Congrats on 20 Billion Visits!
iNot AadieOop
iNot AadieOop Пре 11 сати
I love the lunar music,it’s so calming eee makes me wanna fall asleep
OP MAFIA
OP MAFIA Пре 11 сати
Plz fix loading suck glitch
Reema
Reema Пре 11 сати
Adopt me do you lost my login street
Lps ve. adopt me ve. dogs S
Lps ve. adopt me ve. dogs S Пре 11 сати
Cute
Lps ve. adopt me ve. dogs S
Lps ve. adopt me ve. dogs S Пре 11 сати
İm have now but pls accept my frend pls pls im big fannnnnn
Lps ve. adopt me ve. dogs S
Lps ve. adopt me ve. dogs S Пре 11 сати
Pls accept my frend pls pls pls im big fannnnnnnnnnnnnnnnnn
RED_PANDAYT
RED_PANDAYT Пре 11 сати
Me in indonesian i can't play :( cuz it's all blue screen i can't join is the server down :((((((((
Maria Adnan
Maria Adnan Пре 11 сати
Bruh the servers are always full
Lps ve. adopt me ve. dogs S
Lps ve. adopt me ve. dogs S Пре 11 сати
Yes :-3
Tyra Nyeko
Tyra Nyeko Пре 11 сати
I like ya cut g.
Lps ve. adopt me ve. dogs S
Lps ve. adopt me ve. dogs S Пре 11 сати
İm love it im fihst im have my cow FR back and my tvo pupy back day die but im happy fot u guys :) :/ :(
Itz_KittyPlayzStuff
Itz_KittyPlayzStuff Пре 11 сати
Hi adopt me! You might not see this but I have an idea for the game. Neon and Mega toys! It could work say if you had 16 sticks you could go to the neon cave door and opposite is another door and that's where you make the toys neon! Username: kittygamer50132 :)
Hannah Holmes
Hannah Holmes Пре 11 сати
Congrats on 20 billion visits Great Job! p.s Nice haircut
SubToKaRuNndYT
SubToKaRuNndYT Пре 12 сати
Pls can all report to 27kvibesmimi she scammed my neon frost
chloélia pasquier
chloélia pasquier Пре 12 сати
I’m a little lost...
chloélia pasquier
chloélia pasquier Пре 12 сати
I am French but when is the new update? because January 3, 2021 has already passed...
RbxDragon n
RbxDragon n Пре 12 сати
Jesse your hair is very cool
Milena Stefovska
Milena Stefovska Пре 12 сати
I hope it's Gemma to get some metal ox says
Hashir & Hannah Khan
Hashir & Hannah Khan Пре 12 сати
OMG you are the best
Nabila Zadran
Nabila Zadran Пре 12 сати
Can you add weather and phones into adopt me and then take the ladybugs update out so it won't be laggy congrats for the visits
Vivian Ocean
Vivian Ocean Пре 12 сати
:o Nice hair cut UwU
Nabila Zadran
Nabila Zadran Пре 12 сати
I like your cut g
Jovy is Bizarre
Jovy is Bizarre Пре 12 сати
I hope jungle egg comes back
Milena Stefovska
Milena Stefovska Пре 12 сати
Can I just have like a million metal ox says
TEH ZHI ZHI Moe
TEH ZHI ZHI Moe Пре 12 сати
can plz give me pet l poor l got scam
Joshua Gilbert
Joshua Gilbert Пре 12 сати
You should bring all the eggs back for a year so new players an get them
GamingWithTheTrio
GamingWithTheTrio Пре 12 сати
nice haircut Jesse your looking great!
KEVIN THE COOL KID
KEVIN THE COOL KID Пре 12 сати
And hacked
KEVIN THE COOL KID
KEVIN THE COOL KID Пре 12 сати
But i got scammed and hacked😪
KEVIN THE COOL KID
KEVIN THE COOL KID Пре 12 сати
I love adopt me❤❤
Cookie
Cookie Пре 12 сати
Anyone have offer for t rex im looking for legendary pets like uni,guardian lion,frost furry🦖
Hameed Raza
Hameed Raza Пре 12 сати
can you make a pet called lankybox
Gamer S
Gamer S Пре 12 сати
Hey
Unicorny_Girls
Unicorny_Girls Пре 12 сати
0:05 for me!
caleb adeniyi
caleb adeniyi Пре 12 сати
when is the ocean update
Margaret Wong
Margaret Wong Пре 13 сати
hi everyone marktipile is a scammer in adopt me
Ghost Harvest
Ghost Harvest Пре 13 сати
I’m going to be a RStoolssR soon!😃😃😃😃
Taqweem Anwar
Taqweem Anwar Пре 13 сати
CONGRATS TO ALL ADOPT ME TEAM LOVE YOU ALL KEEEEP UP THE AMAZING WORK
Gemma Andrews
Gemma Andrews Пре 13 сати
Congratulations for getting 20 billion vistis and I need a frost Dragon because it's my dream pet ofc my user name is IMBONNIE_YT okay that's my user name
Nikola Kordić
Nikola Kordić Пре 13 сати
Could you give me some animal username: Nikola_11w
Ainshley Tolentino
Ainshley Tolentino Пре 13 сати
Congratulations adopt me 20 billion Visits I love the game I playing everyday and I get hack
Toni M
Toni M Пре 13 сати
Ing I love the giraffe egg my dream is a giraffe:( I will never get it